English (United Kingdom)

Gyakori Kérdések

Mit jelent az outdoor (közterületi) reklám?
Miért hatékony a Közterület?
Honnan tudhatom, hogy a cégem számára milyen közterületi megjelenés lenne a legeredményesebb?
Mennyibe kerül egy Óriásplakát?
Minél több óriásplakátot veszek, annál jobb lesz a kampányom?
Önöknek hol vannak tábláik?
A kreatív megtervezésében is tudnak segíteni?
Mennyibe kerül a produkció?
Miért éri meg a cégemnek, hogy a Mediafield Outdoor szolgáltatásait vegyem igénybe és ne egy plakátcéget keressek meg?
Milyen költségvetéstől érdemes a Mediafield Outdoorhoz fordulnom?



Mit jelent az outdoor (közterületi) reklám?

Outdoor vagy közterületi reklámnak hívunk minden olyan hirdetési eszközt, amely szabadtéren éri el az embereket. Leggyakoribb outdoor felületek: óriásplakát, citylight, járműreklám, nagyméretű felületek, metró reklámok, mobil eszközök.


Miért hatékony a Közterület?

A közterületi reklámozásnak 3 nagy előnye van:

  1. Elérés (RCH): az outdoor kampányok tömeges elérésre alkalmasak országos és regionális megjelenések esetén is. 
  2. Jelenlét: Az outdoor hirdetések a hét minden napján, a nap 24 órájában jelen vannak. Ez azt jelenti, hogy az üzenet aznap érhet célba, amikor a célcsoport adott tagja számára relevánssá válik. Nincs tehát ún. „véletlen találat vagy kikerülés”, a márka és az üzenet folyamatosan jelen van. 
  3. Gyakoriság (OTS): egy jól felépített köztéri kampánnyal az átlagos fogyasztó többször is találkozik. 

 


Honnan tudhatom, hogy a cégem számára milyen közterületi megjelenés lenne a legeredményesebb?

Készséggel állunk az Ön rendelkezésére akár személyesen is, hogy felmérjük az Ön által támasztott igényeket és célokat, valamint a kampány megvalósításával kapcsolatban tanácsokkal lássuk el Önt. A megbeszéltek alapján állítjuk fel a koncepciót és tervezzük meg a kampányt, melyet a megvalósítást megelőzően prezentálunk Önnek.


Mennyibe kerül egy Óriásplakát?

Mint ahogy egy családi ház vagy autó esetében sem tudjuk megmondani a preferenciák hiányában, hogy az mennyibe kerül, úgy az óriásplakátok árait is számos tényező befolyásolja: méret, elhelyezkedés, láthatóság, kampány időszak, időtartam, mennyiség valamint adott esetben a kreatív koncepció. Minden megjelenésre a fenti preferenciák ismeretében egyedi ajánlattal szolgálunk.


Minél több óriásplakátot veszek, annál jobb lesz a kampányom?

Fontos szempont a kampányok tervezésénél a darabszám, azonban alapvetően nem ez határozza meg egy kampány eredményességét, hanem annál inkább a célzott helyeken történő megfelelő minőségű és eloszlású felületek kiválasztása. Mivel viszonylag magas a silány minőségű (rossz fekvésű, takarásban lévő, nehezen észlelhető, úttól távol elhelyezkedő vagy azzal 0 fokos szöget bezáró, stb.) felületek aránya Magyarországon, így érdemes a felületek lekötése előtt odafigyelni arra, hogy pontosan mit és kitől veszünk.


Önöknek hol vannak tábláik?

Az összes közterületi médiatulajdonos céggel együttműködünk, ügyfeleink kampányait a teljes piaci kínálat alapján tervezzük. Saját eszközállománnyal nem rendelkezünk, hiszen így tudjuk megőrizni függetlenségünket és ügyfeleink kampányait a lehető legjobban kiszolgálni.


A kreatív megtervezésében is tudnak segíteni?

Természetesen! A kampányok hatékonysága nagyban függ a jól összerakott kreatívtól is, éppen ezért bízunk benne, hogy az Ön segítségére lehetünk a kreatív elkészítésében is.


Mennyibe kerül a produkció?

Ahogy a felületbérleti, úgy a gyártási díjak is széles skálán mozognak. Kérdés, hogy milyen anyagra (papír, vinyl, molino) és milyen mennyiségben szükséges a plakátokat gyártani.


Miért éri meg a cégemnek, ha a Mediafield Outdoor szolgáltatásait veszem igénybe és nem egy plakátcéget keresek meg közvetlenül?

Teljes körű szolgáltatást nyújtunk ügyfeleinknek, melynek keretében a megadott költségvetésből a piacon elérhető leghatékonyabb kampány összeállítását biztosítjuk.

  1. Kampánytanácsadás: Segítünk ügyfeleinknek az egyedi kampánystratégia kidolgozásában, a felénk támasztott igények és célok alapján javaslatokat teszünk a kampány megvalósítására vonatkozóan. 
  2. Konkurencialemezés: Átfogó elemzést készítünk a konkurens hirdetők közterületi reklámköltésieről.
  3. Felülettervezés: A teljes piaci kínálatból, a médiatulajdonos cégektől független tervezési szempontok alapján és megfelelő szakmaisággal válogatjuk ki az adott kampányhoz legjobb minőségű felületeket.
  4. Árajánlat: Fényképes és térképes árajánlatot küldünk minden ügyfelünknek, melyhez ügyfélkapunk segítségével bármikor online hozzáférhetnek. 
  5. Kreatív: Közreműködünk a kreatív folyamatban. Tanácsokkal, egyedi megoldásokkal segítjük a kreatívok munkáját, igény szerint pedig házon belül készítjük el a kampánykreatívot. 
  6. Produkció: A nyomdai kivitelezési munkákat az elvárható legmagasabb színvonalon és minőségben szolgáljuk ki. 
  7. Projekt menedzsment: A határidőket mindig szem előtt tartva menedzseljük a folyamatokat és tartjuk a kapcsolatot a különböző plakátcégekkel, nyomdákkal, szállítókkal, raktárakkal, kreatívokkal és mindenekelőtt Önnel. 
  8. Ügyfélkapcsolat: Minden ügyfelünk saját kapcsolattartóval rendelkezik, aki minden felmerülő kérdés esetén akár személyesen is rendelkezésre áll. 
  9. Monitoring: Ellenőrizzük a kihelyezéseket, valamint javíttatjuk az esetleges kihelyezési hibákat, melyről fényképes dokumentációt küldünk.
  10. Hatásvizsgálat: Mérjük a kampányok hatékonyságát.

Milyen költségvetéstől érdemes a Mediafield Outdoorhoz fordulnom?

A hirdetői büdzsék széles skálájával dolgozunk az országos kampányoktól a lokális megjelenésekig. A kisebb költségvetéssel rendelkező ügyfeleink kampányait is ugyanolyan gondossággal és szakmaisággal kezeljük, mint a kiemelt hirdetőinkét.

Kérdése van?

Hívjon minket vagy írjon nekünk,
készséggel állunk az Ön rendelkezésére!
Elérhetőségeink >>